۱۶ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۸

رییس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد:

۳۰۸ نفر در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد تأیید صلاحیت شدند

۳۰۸ نفر در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد تأیید صلاحیت شدند

کرج- رییس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: ۳۰۸ نفر از ۵۲۷ نفر ثبت نام کننده نهایی در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی عصر جمعه گفت: طبق تقویم روزشمار انتخابات ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ آخرین زمان اعلام نظر هیأت نظارت و شورای نگهبان در خصوص نتایج احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس بود و بر این اساس همزمان با سراسر کشور در تاریخ مذکور اسامی افراد به ستاد انتخابات کرج، مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد اعلام شد.

وی عنوان کرد: از ۵۲۷ نفر ثبت نام شدگان نهایی ۳۰۸ نفر تأیید، سه نفر عدم احراز، ۱۹۷ نفر رد صلاحیت، ۱۹ نفر عدم مراجعه داشتند که از این تعداد دو نفر هم انصراف دادند. اطلاع رسانی لازم به تمامی نامزدهای انتخاباتی از طریق پیامک و به صورت تلفنی صورت گرفته و از ساعت ۸ صبح امروز جمعه تا ساعت ۱۸، ۱۴۰ نفر با مراجعه به مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد نتایج خود را حضوراً در قالب گواهی دریافت کردند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اینکه این فرایند تا فردا شنبه ۱۶ دی ماه ادامه دارد، افزود: داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ دی ماه اعتراض خود را صرفاً به صورت غیرحضوری در پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir، قسمت میز خدمت شورای نگهبان ثبت کنند و شورای نگهبان از ۲۰ دی تا ۱۹ بهمن ماه فرصت دارد نتایج اعتراضات را بررسی و اعلام نظر کند.

کد خبر 5986336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha